Niet helemaal tevreden?
Wij zoeken elke dag voor onze klanten de voordeligste hypothecaire lening die past bij hun situatie, bieden een goede en snelle service, en alles op een vriendelijke toon.
Maar er kan natuurlijk ook al eens iets mislopen en misschien ben je niet tevreden, of heb je een klacht.
Weet dan dat we juist heel veel aandacht willen besteden aan het oplossen van klachten. Laat ons weten waar het schoentje wringt en wat we eventueel zouden kunnen doen om je probleem te verhelpen. We zoeken graag samen naar een geschikte oplossing.
Het is juist goed dat je ons laat weten wat we voor jou niet goed hebben gedaan, daar kunnen we alleen maar beter van worden.
Contacteer ons via
Contacteer de Ombudsdienst voor financiële geschillen.
Ombudsman voor financiële geschillen
North Gate II, Koning Albert II-laan 8
1000 Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70
Fax: +32 2 545 77 79
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Maandag
09:00 tot 18:00
Dinsdag
09:00 tot 18:00
Woensdag
09:00 tot 18:00
Donderdag
09:00 tot 18:00
Vrijdag
09:00 tot 18:00
Hypotheekvoordeel Herentalsebaan 145a 2100 Deurne
Tel: 03 346 0 346
Fax: 03 325 90 77